یادت نره … !

مه 21, 2008 در 12:07 ب.ظ. | نوشته شده در عکس | 8 دیدگاه
برچسب‌ها: , ,

یادت نره دوست دارم
خیلی دلم تنگه برات
دار و ندارم رو بگیر
مال خودت ، مال چشات
خورشید و بردار و بیا
آفتابی شو به خاطرم
قرارمون یادت نره
دیر نكنی ، منتظرم
قرارمون یادت نره
دوستت دارم یادت نره
قرارمون یادت نره
دوست دارم یادت نره
قرارمون ساعت عشق
كنارِ دلشوره زدن
كنار دلواپسی و
ترس یه وقت نیومدن
عاشقم و عاشقِ تو
از همه دیوونه ترم
قرارمون یادت نره
دیر نكنی منتظرم
قرارمون یادت نره
دوستت دارم یادت نره
قرارمون كنارِ گل
كه سر به زیرِ عطر توست
تو چین چینِ دامنی كه
هزار تا بغض رو میشه شست
خورشید و بردار و بیار
آفتابی شو به خاطرم
قرارمون یادت نره
دیر نكنی منتظرم
یادت نره دوست دارم
خیلی دلم تنگه برات
دار و ندارم رو بگیر
مال خودت ، مال چشات
قرارمون یادت نره
دوست دارم یادت نره
قرارمون یادت نره
دوست دارم یادت نره
قرارمون یادت نره
دوست دارم یادت نره

8 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. یادم نمیره 🙂
    یوزپلنگ:
    🙂

  2. چند بار می گی بابا… فهمیدم!:دی
    یوزپلنگ:
    😀

  3. سلام منم
    سعی میکنم که یادم نره
    یوزپلنگ:
    سلام عزیز
    خوبه 🙂

  4. اخه پیرمرد سر پیری رو معرکه گیری
    🙂
    میری رور دیوار مردم می نویسی ها !!!
    🙂
    حداقل زیرش مینوشتی به اندازه ی ده تای بچه گیام دوست دارم
    یوزپلنگ:

    😀

  5. ادمها همیشه فراموش می کنند کسی منتظرشون هست
    یوزپلنگ:
    موافقم 😦

  6. يادت نره …
    یوزپلنگ:
    چشم 😀

  7. خیلی زیبا بود
    لذت بردم یوزپلنگ عزیز

  8. سلامت شب خوبی داشته باشید


پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

