کجا رسیده ایم ما …

مه 10, 2008 در 8:48 ب.ظ. | نوشته شده در اجتماع, شعر, عکس | 7 دیدگاه
برچسب‌ها: , , , , , , ,

توی چت با یکی از دوستان خوبم در بالاترین به نام سهند در زمینه ی لینک امروزش و هنر گرافیتی، اثری از بانکسی گرافیتی کار مشهور انگلیسی را بهم نشون داد که مرا برای لحظاتی عجیب به فکر فرو برد و چند واژه ایی بر روی کاغذ خط خطی کردم که در پی می آید. برای آشنایی با این هنرمند و باقی آثارش می توانید به سایتش وارد شوید و از سایر آثارش که آثار بسیار زیبایی هم هستند، بهره ببرید.

کجا رسیده ایم ما
تب خبر ربوده زندگی ز ما
نشسته ایم که مرگ
رسد و ما خبر کنیم
که ای زندگان ِ مرده در پی خبر
یکی بمرد
تو در تب خبر بسوز و من
دوباره در پی خبر
به مرگ تو کنم نظر

7 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. سلام این تصویر منوهم تکون داد چون از آدمایی هستم اگر بیکارباشم ازصبح تاظهرمیشینم واخباربالاترین ها رودنبال میکنم کی باشه دیگران از خبر مرگ ما سیراب خبر بشن برای ما آدمها خبر مرگ افراد خیلی جالبتر از نجات جانشون هستش راستی چرا؟ باید به بانکسی آفرین گفت خصوصا اون قسمت از تصویر که ماموران صلیب سرخ در تلاشن به دخترک کمک کنن ولی خبرنگار دستشوگذاشته ……به شما هم آفرین میگم به خاطر (تو در تب خبر بسوز و من
    دوباره در پی خبر
    به مرگ تو کنم نظر)
    یوزپلنگ:
    سپاس 🙂

  2. زيبا بود
    یوزپلنگ:
    🙂

  3. ممنون خیلی عالی بود مثل همیشه!
    یوزپلنگ:
    سپاس سعید عزیز 🙂

  4. سلام
    وبلاگ قشنگی دارین میشه لطفا بفرمایین چه جوری فونتو تغییر دادین؟
    یوزپلنگ:
    توی ورد با فونت مورد علاقه ام می نویسم و همان را کپی پیست می کنم.

  5. akse zibaiist… manam mese to gharghe fekr shodam………mimekand khoon koodakane masoom ra baraye bar angikhtane hese tarahome mardome haghire mordab parast

  6. فوق العاده بود.
    یوزپلنگ:
    سپاس 🙂

  7. هم اون تصویر قشنگ بود و هم شعر تو.
    لذت بردم.
    یوزپلنگ:
    ارادت 🙂


پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

