نهان می میرم

ژانویه 20, 2008 در 4:58 ب.ظ. | نوشته شده در اجتماع | 6 دیدگاه
برچسب‌ها:

عجب زمانه ای است بسیار باید تلاش کنی تا آنچه را که می گویی به مذاق دیگران تلخ نیاید و چون زهر کامشان را تلخ نسازد، حتی دوستان دیرین را. 

عجب زمانه ای است برای گفتن باید خاموش بود و نباید گفت.

عجب زمانه ای است گم شده ایم در قاب صورتک هامان، در صورتک بر چهره و هیچ کس نمی شناسد خود ما را و نمی جوید کلام ما را.  

گم ایم در این هیاهوی اوهام و این تزویر بی کلام و این رویای نافرجام. گم ایم و این صورتک بی مقدار پوشانده تمام زوایای روحمان را. پوشانده ما و عریان ساخته آنکه چون ما نیست.

عریانند این صورتکها، صورتکهای پر گوی بی مسئولیت، صورتکهای متقلب بی آزار، صورتکهای بی دشمن شهر آشوب.

آری او عریان است و من مستور.

من نهانم، نهان می زیم، نهان می گذرم و نهان می میرم.

 

6 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. بسیار زیبا و حقیقی … از دل برآمده بود … از نهان ترین و پاک ترین گوشه های تاریکش که زلال ترین چشمه ها جاریند… اشکهایی که هنگام خواندنش باریدند، این را به من فهماندند…

    چه زخم ها که برداشته است این روح ساده ی بی تزویر از عریانی سهمگین پرگو های بی مسئولیت… که راستی را بر نمی تابند و دروغ ها را پاس می دارند…
    چه زخم های دیگر بر خواهد داشت … این روح گم شده ی مستور چرا که خاموش نتواند بود… به خاطر عشقی که در دلش شعله بر می کشد….

    عاشق ها دیده می شوند…

  2. سلام یوزی جون نبینم ناراحت باشی اومدی ورد پرس نباید دپرس باشی این پستت نشون میده یه چیزی فکر نازنینتو رنجونده 😦

  3. بياييد تا مشتي بر در بكوبيم پنجه در پنجره ها بساييم.
    بياييد از خفقاني را كه به آن دچاريم هواري بزنيم، فريادي بزنيم.

    آي آدمها كه در ساحل نشسته شاد و خندانيد،
    يك نفر، نه
    صد نفر،‌ نه
    ايران دارد مي سپارد جان..

  4. خیلی ناراحت شدم که داری میری. وقتی بهرام و خیابان 11 رفتند من تلاش زیادی برای متعادل کردن جو بالاترین کردم ولی حساب من و دهم فکران من مثل شایگان بارها بسته شد. هر که حرف مخالفی میزد به سرعت حسابش بسته میشد و کسی آگاه به این مطلب نبود چون کاربرها کمتر همدیگه رو میشناختند. متاسفم که بعد از آن حساب تیوج آمریکا شنون شمن فرنازی الفریدام ورتیگونه هم بسته شد و خیلی های دیگه مثل شاهولی و الکترا و دروغگو و خیلی های دیگه ای که الان اسمشون تو خاطرم نیست یا رفتند و یا حضورشون در بالاترین کمرنگ شد. حالا هم که یوزی داره بالاترین رو ترک میکنه. نظر شخصی من اینه که بالاترین جای موندن نیست. کسی که جواب زحمت های کاربران رو اینگونه بده کسی که صدای مخالف رو اینگونه خفه کنه ارزش وقت تلف کردن نداره. من هم گزینه وقت تلف کنی رو اینبار نه برای یک لینک برای کل بالاترین کلیک کردم و اون رو کنار گذاشتم. متاسفم که دیکتاتوری و تار و مار غیر مذهبیان توسط مسئولان سایت کار رو یه اینجا کشوند. البته آینده روشنی برای بالاترین پیش بینی نمیشه. بالاترین به یک محیط یکسان و خسته کننده تبدیل شده که دیگه هیچ صدای مخالفی در اون وجود نداره و به احتمالا به تک صداییه خودش افتخار میکنه. فکر نمیکردم که عقاید جمهوری اسلامی در حتی بالاترین هم نفوذ کرده باشد و بدتر و فاجعه انگیزتر از آن نفوذ دیکتاتوری جمهوری اسلامی در بالاترینه که اون رو غیر قابل تحمل میکنه. امیدوارم همیشه و همه جا خوش باشی یوزی جان. به امیدی روزی که ایران از خرافات و دیکتاتوری نجات پیدا کند و آن روز با تلاش مردم و با بالا رفتن آگاهی قطعا دور نخواهد بود. ایمیل خودم رو در موقع فرستادن این کامنت گذاشتم. کاری داشتی حتما تماس بگیر. شاد باشی.
    یوزپلنگ:
    سلام کیا آرین عزیز
    قرار نیست من بروم.
    یولیو عزیز می خواست از بالاترین برود که منصرفش کردیم با تلاش دوستان و این پست من جایگزین لینک خداحافظی دوست عزیزم یولیو شد و بر سر من منت گذاشت.
    اعتقاد شخصی من نیز اینست که هر چه کمرنگ باید بود و در نبودن ما هیچ چیز تغییر نخواهد. قطره دائم سنگ سخت را نیز سوراخ خواهد کرد در اثر استمرار چکیدن.
    من اگر خشک شدم
    تو بجایم
    تو ببار
    بر دل مردم من

  5. خیلی نوشتتون قشنگ بود کاش می شد آشکارا گفت و آشکارا زیست و این آرزویی نمی شد نهان در خانه ی دلهایمان

  6. آشکارا گفتن شجاعت می خواهد که در این دوره کمتر میبینیم


پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

